piątek, 20 maja 2011

LO

Tym razem oscrapowałam mojego synka Jasia, który na Gwiazdkę dwa lata temu otrzymał wymarzony wtedy zestaw LEGO, taki ze smokiem, wieżą czarownika i zwodzonym mostem. Kolorystyka LO znów zainspirowana zdjęciem i pod tym kątem szukałam dodatków.

Na bazę wybrałam przepiękny papier o kolorze i fakturze lnu, a do ozdób posłużył podobny, tylko bordowy. Do tego urocze szydełkowe kwiatki, przepiękny guzik, ćwieki ze świetnego zestawu (a najlepszego jeszcze nie wykorzystałam ;), akrylowe kropeczki i wycinanki dziurkaczowe. Obramowanie zdjęcia to po prostu maska i dwa kolory Glimmer Mistów.

pozdrawiam
coco.nut

ps. Już w najbliższym czasie dostawa glimmer mistów :)))

1 komentarz:

  1. fajnie wyszło. najbardziej podoba mi się ramka wokół zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)