wtorek, 25 lutego 2020

Męska kartka na podziękowanie

Przyszedł czas, że i ja musiałam się zmierzyć z męską kartką. Z pomocą przyszła mi  kolekcja Stamperii Sea world , która idealnie się do tego nadaje. Ja wybrałam motyw z różą wiatrów.

Dodałam krople płynnego szkła oraz przeźroczyste półperełki. Do tego wybrany napis i kartka gotowa. Aaaa nie, jeszcze kilka drobiazgów, takich jak tekturki, tryby czy metalki.



miłego dnia życzę!
 

Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:
Papier do scrapbookingu 12x12, Stamperia - Mechanical Sea World - morskie opowieści   Papier do scrapbookingu 12x12, Stamperia - Mechanical Sea World - nurek https://www.stonogi.pl/scrapbooking/11620-zestaw-elementow-tekturowych-napisy-dziekuje-5184-scrapiniec-.html  Zestaw kart i kopert kwadratowych Anita's
Narożnikz mosiądzu Mitform - dodatki do scrapbookingu Kryształki do scrapbookingu, białe ze złotymi drobinkami GRKR-070 Płynne szkło Daily Art, pojemnik z aplikatorem

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)