czwartek, 10 listopada 2011

Zegar i świeczniki

W pracy tej wykorzystałam coś z czym jeszcze nigdy nie miałam okazji pracować, mianowicie GAZĘ, tą zwykłą, opatrunkową :) Wszystko miało być w innej kolorystyce, bo wymyśliłam sobie coś zupełnie innego niż to co powstało, ale mnie się bardzo podoba :)



... starałam się uchwycić detale ...



Materiały, które posłużyły mi do wykonania tego kompletu można zakupić na Stonogi.pl.
Zegar i świeczniki (u mnie te największe z kompletu) są bejcowane, potem patynowane na krawędziach. Gazę przykleiłam klejem do decoupage. Wzór wykonałam z pomocą szablonu Stamperii oraz niesamowitej, bo tak bardzo ją polubiłam, akrylowej farby metalicznej (u mnie akurat kolor Gold) - farba jest absolutnie rewelacyjna, gęsta, dobrze się nanosi i przepięknie opalizuje, jak prawdziwe złoto :) Całość została pokryta lakierem akrylowym matowym, który też uwielbiam, za szybkie schnięcie i matowy mat! :)

I jak Wam się podoba??? :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przesyłam życzenia zdrówka, tego nigdy dość :)

ArsDecoria

1 komentarz:

  1. śliczne świeczniki ... w ogóle cały komplet jest śliczny :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)