poniedziałek, 12 listopada 2012

Obrazek świąteczny z pastą śnieżną

Witajcie w poniedziałek :) Nieprzypadkowo właśnie w ten dzień, bo aż do Świąt to właśnie poniedziałki będą dniami w których będę publikować swoje prace. Mam nadzieję, że spodobają się Wam one i okażą inspiracją również w Waszych przygotowaniach do Świąt.

Jako pierwszy prezentuje obrazek z pastą śnieżną.... Bardzo lubię robić obrazki, a te świąteczne są wyjątkowo urokliwe.


Ramkę pomalowałam złotą farbą Vivace,  na środku przykleiłam motyw z serwetki. Kolejnym krokiem było nałożenie na ramkę pasty śnieżnej. Po wyschnięciu pasty, a trwa to chwilę, tą samą złotą farbą przetarłam brzegi, przez szablon nałożyłam też dodatkowo pastę 3D. Farba Vivace jest bardzo gęsta i świetnie nadaje się do wszelkiego rodzaju przecierek i szablonów.


Na koniec środek wylałam lakierem krystalizującym, który imituje szkło.

pozdrawiam,
Kasia




Wykorzystane produkty ze sklepu Stonogi.pl:

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)