piątek, 20 września 2013

Ślubnie

Witam Was bardzo serdecznie. 
Pogoda bardzo deszczowa i zimna ale takie uroki jesieni,być może jednak jeszcze zawita i uśmiechnie się do nas piękna aura. 
Dziś chciałam pokazać Wam ślubne zaproszenie,które wykonałam z papierów z Piątek Trzynastego a ozdobiłam, je tekturką Wycinanki -Młodą parą na rowerze
Do zaproszenia wykonałam kopertę.





Do wykonania zaproszenia użyłam:

Papier do scrapbookingu, Babski wieczór, Różowa szminka [P13-42] Zestaw papierów do scrapbookingu 12x12, Babski wieczór [P13-46] Karton do scrapbookingu, Bazzill Cardstock 12x12, French Vanilla/Grass Cloth Klej do papieru, Mod Podge Repositionable Glue, 59 mlZestaw kart i kopert A6, kremowe, 10 szt.  Zestaw elementów tekturowych, W dniu ślubu - młoda para na rowerze [Wycinanka] Kryształki i perły samoprzylepne, Modern Chic, 120 szt. [GRKP-006]

Cieplutko od serca Was pozdrawiam-Peninia*

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)