poniedziałek, 25 listopada 2013

Życzenia świąteczne

Witajcie!

Mam na imię Monika, mój nick to marbella.
Jestem żoną i mamą dwójki cudownych dzieciaków. 

Z nożyczkami i papierem przyjaźnię się od wczesnego dzieciństwa. 
Później dołączyły tkaniny i maszyna do szycia.
Uwielbiam małe formy - kartki, tagi i pudełeczka. 
W swoich pracach najczęściej prezentuję wycinanki, warstwy, 
przeszycia i własnoręcznie wykonane kwiaty.
Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory.

Mam przyjemność być gościem na blogu Stonogi.
Dzisiaj przygotowałam kartkę na życzenia świąteczne. 





W swojej pracy wykorzystałam następujące materiały dostępne w sklepie Stonogi:



Bardzo dziękuję za zaproszenie do gościnnego występu na blogu Stonogi.

Pozdrawiam serdecznie.


Gallery of handicrafts



2 komentarze:

  1. Przepiękna, słodziutka i niezwykle klimatyczna - cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że będziemy mieć okazje obejrzeć Twoje pracę. Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)