niedziela, 23 marca 2014

Jajo na święta w dwóch wersjach.

Zbliżają się Święta Wielkanocne i zapewne zaczynamy zastanawiać się 
nad dekoracją świątecznego stołu.
Oto dwie moje propozycje dla Was, obie wykonane na bazie tego samego akrylowego jajka, ale jakże do siebie niepodobne;)

 



 i w wersji wiszącej w promieniach słońca:

 



I druga propozycja, całkiem różna od pierwszej z kwiatami w środku (i nie tylko;) 
z resztą zobaczcie sami:




I które jajo podoba się Wam bardziej?;)  

 Pozdrawiam serdecznie.


11 komentarzy:

  1. Zdecydowanie decoupażowe dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej pierwsze cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jedno,i drugie piękne-każde w swoim rodzaju gratuluję autorkom(-ce)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Pierwsze sama od początku do końca, pomysł i wykonanie moje, a drugie też moje;) wykonanie najbardziej, bo różne tego typu inspiracje można w sieci znaleźć, z resztę i dekupażowych też nie brakuje:) Ale z tym drugim miałam więcej kłopotów, np. jak już całą aranżację wykonałam, to okazało się, że się do jajka nie mieści;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Cudne !!!... szczególnie decoupagowe... takie delikatne, wiosenne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, widzę, że delikatny decoupage górą;) Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się pomysł z użyciem taśmy washi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace- dla mnie chyba jedyneczka...Tak ..na pewno...
    Rzeczywiście pomysł z taśmą -super : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba jajca rewelacyjne, tylko pozazdrościć ( tak bez złośliwości oczywiście) pomysłu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)