środa, 28 maja 2014

Wyzwanie z "123 scrapuj Ty"

Zostałam poproszona o przygotowanie pracy na wyzwanie bloga "123 scrapuj Ty". Szczegóły możecie znaleźć u źródła, zachęcam do wzięcia udziału, zwłaszcza, że czeka przygotowana przez nas nagroda :)


Niestety zdarza się wcale nierzadko, że w dostawie towaru do sklepu przychodzi uszkodzone drewno. Zawsze mi szkoda tego wyrzucać, a że z reklamacją czasem jest więcej zachodu niż to jest warte, siadam, maluję i ratuję. Bohater dzisiejszego posta - pierwotnie był uwieńczonym wiekiem kuferkiem, niestety wieko uległo zniszczeniu. Okazało się jednak, że i bez niego jest bardzo funkcjonalny i można w nim przechowywać np. stemple. Kuferek pomalowałam matową farbą turkusową, a następnie przetarłam złotą metaliczną oraz czarną perłową (wszystkie farby produkcji Daily Art). Szczególnie farby perłowe świetnie nadają się do takich przecierek ponieważ nie są w 100% kryjące.

 Wycinankowe ramki sprawdzają się w każdej sytuacji :)


Jeszcze raz zachęcając Was do wzięcia udziału w wyzwaniu, serdecznie Was pozdrawiam :)


Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:
Farba akrylowa Daily ART, 035 Turkusowa, 100 ml Metaliczna farba akrylowa Daily ART, złota, 100 ml Perłowa farba akrylowa Daily ART, czarna, 50 ml - butelka Zestaw elementów tekturowych, Czerwcowa noc - ramki owalne [Wycinanka]

4 komentarze:

  1. podoba mi się ten turkus i do tego świetnie łączą się te metaliczne przetarcia :) wykorzystałabym takie pudełeczko na przechowywanie pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za gościnną inspirację :) Przeróbka kuferka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł ślicznie, bardzo lubię taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kuferek i do tego w pełni funkcjonalny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)