wtorek, 17 marca 2015

Wymarzona sukienka.


Wymarzyłam sobie piękną sukienkę - koronkowo-złotą, skrzydlatą taką. Okazało się, że jej "uszycie" nie było takie trudne :) Na podobraziu malarskim stworzyłam tło, wyklejając je ścinkami papierów, resztkami po dziurkaczowych wycinankach i innych znaleziskach. Dodałam troszkę faktury przy pomocy pasty 3D i szablonów i pomalowałam farbami. Teraz przyszedł czas na najważniejszy element - koronkową spódnicę. Do jej stworzenia bardzo przydał mi się utwardzacz do tkanin. Nasączyłam nim kawałek starej koronki i uformowałam na blejtramie odpowiedni kształt. Wg. instrukcji powinna schnąć kilkanaście godzin, w rzeczywistości już po kilkunastu minutach była dość sztywna. Pozostało mi tylko dodać wycięty z tektury gorset i kilka innych detali. Okazało się, że marzenia się spełniają :)







Pozdrawiam Was serdecznie
i zachęcam do "wymarzenia" własnej sukienki :)

http://retrodrobiazgi.blogspot.com/



materiały jakie wykorzystałam:

  Dziurkacz 2.5 cm, wzór 110/115, Koło     Pasta strukturalna Daily ART, 100 ml     Medium żelowe, Extra heavy gel medium Amsterdam, 250 ml błyszczące        Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 016 Cytrynowa, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 031 Ultramaryna, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 039 Zieleń liścia, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 035 Turkusowa, 300 ml    Farba akrylowa Daily ART, 007 Czarna, 100 ml     Utwardzacz do tkanin Daily Art, 300 ml  

2 komentarze:

  1. Piękna! Cudowna inspiracja! Chętnie spróbuję pobawić się utwardzaczem, bo koronki aż się proszą by coś z nimi zrobić! Sukienka jak marzenie, ale i tło niezmierni mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to się nazywa kreacja na bal! Tło cudne, aż chciałoby się zobaczyć z bliska;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)