sobota, 27 czerwca 2015

Segregator

W życiu chyba każdej scraperki nadchodzi taki moment, w którym uświadamia sobie, że potrzebny będzie segregator. Czy to do Project Life'a, czy też do magazynowania papierów lub kolekcjonowania swoich prac. Oczywiście można kupić gotowy, śliczny segregator ale co to za frajda? ;)

Dlatego mój powstał zupełnie od podstaw. Bazę wycięłam z litej tektury i zbigowałam z obu stron, tak aby nie łamała się podczas częstego zginania. 


 

Następnie zbigowane powierzchnie, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, zabezpieczyłam szeroką taśmą dwustronną, żeby mieć pewność, że nie uszkodzą się podczas użytkowania.

 

Grzbiet okleiłam tkaniną w obawie o przecieranie się papieru, pozostałą część resztkami papierów, a środek Galerią Papieru - Świeżo Malowane III


Ponieważ to jednak segregator, a nie po prostu wielki scrap, starałam się by nie było zbyt wielu odstających elementów. Ale mimo to, nad motywem nie trzeba było się długo zastanawiać - oczywiście musiał to być jeden ze stempli Julie Nutting! Tym razem, pokolorowałam dziewczynkę kredą i ubrałam w koronkową sukienkę z papieru z kolekcji Sercem Malowane.






Pozdrawiam Was ciepło :) !!!
Qukulka

Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

  http://www.stonogi.pl/mgielka-holtz-distress-spray-stains-picket-fence-p-14688.html

  
   
   







2 komentarze:

  1. Podziwiam :) Z takiego użytkowego rękodzieła można być dumnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusi,kusi, żeby sobie zrobić taki sam;) Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)