niedziela, 30 sierpnia 2015

Prosty kuferek z aniołkiem i farbami kredowymi - prezent z okazji Chrztu

Ten kuferek wykonałam na specjalne zamówienie. To prezent z okazji Chrztu Świętego.
Prezentuję go również w ramach inspiracji jako przykład wykorzystania rozmaitych dodatków i tzw. "przydasi". To propozycja dla osób, które lubią tworzyć kompozycje z przeróżnych elementów dekoracyjnych. W tym przypadku nie stanowią one tylko uzupełnienia naszej pracy, ale grają główną rolę. Z zewnątrz prostota, minimalizm i odrobinę bogatsze wnętrze.


Duży, drewniany kufer pomalowałam farbami kredowymi Vintage Daily Art. 
Wybrałam dwa kolory - biały Pure White oraz różowy Orchid.


Do dekoracji wieka wykorzystałam ozdobną ramkę ze sklejki, kwiaty papierowe oraz dekor z utwardzonej żywicy w kształcie aniołka. Kwiaty delikatnie podmalowałam farbą Orchid, a ramkę podkreśliłam farbą kremową. Wszystkie elementy przykleiłam niezawodnym klejem Magic.


Wnętrze kuferka wyszło bogatsze w odbiorze. Ozdobne esy-floresy powstały za pomocą stempli i tuszy. Jeszcze tylko perełki samoprzylepne - jedna na uchwycie i kilka wśród ornamentów. Jak widać materiały najczęściej uważane za typowo scrapowe, bardzo efektownie dają się też wykorzystać poza tą techniką.



Wykończenie lakierem matowym i prezent gotowy :)


Pozdrawiam serdecznie
Ania Korszewska 
http://annakorszewska.blogspot.com/

6 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)