sobota, 9 kwietnia 2016

Butelka w stylu vintage.


Witajcie ciepło i wiosennie:)
Moja dzisiejsza inspiracja dla Was, to butelka (po oliwie z oliwek)  w stylu vintage.
Bardzo lubię takie klimaty, wiec i Was zachęcam do takich "przeróbek".

Butelkę umyłam w gorącej wodzie z dodatkiem płynu do naczyń, osuszyłam ręcznikiem papierowym, 
a następnie zmatowiłam papierem ściernym. 
Przed pomalowaniem farba akrylową  pokryłam dodatkowo primerem.
Potem cieniowałam, stemplowałam i chlapałam, a po wyschnięciu nakleiłam motywy kwiatowe i tekturki, 
i na koniec butelkę polakierowałam.
Zakrętkę (a także tekturki) postarzyłam pastami satynowymi, aby uzyskać efekt rdzy.
Dołożyłam jeszcze sznurek i oto jakie efekty uzyskałam:







Wykorzystałam następujące produkty:

Zestaw elementów tekturowych, Doily lace - koronkowe bordery 01 [Scrapiniec]Satynowa pasta strukturalna Daily ART, jaspis, 50 mlSatynowa pasta strukturalna Daily ART, nefryt, 50 ml
Pędzel nylonowy płaski #20 Daily ArtPodkład przeźroczysty, 80 ml [KEP02M]Farba akrylowa Daily ART, 015 Kremowa, 50 mlCieniowacz do tuszów - Ink Blending Tool, cieniowacz + 2 wkłady
Tusz kredowy, Chalk Fluid Edger Pad, Dark Bark [891008]Lakier do decoupage błyszczący Daily ART, 120 mlTusz postarzający Distress Ink, Vintage Photo
Stempel gumowy, Tekst [Wycinanka]Stemple gumowe, Stampendous Andy Skinner Cling Stamps, Industrial Set [ASCRS03]Mgiełka Glimmer Mist, Coffee Shop, 2 oz. (56 ml)
Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 gTusz, Archival Inkpad, Potting Soil

Pozdrawiam serdecznie Izabella z Krainy Wyobraźni.


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)