sobota, 17 grudnia 2016

Zimowe obrazki- czyli własnoręcznie wykonane prezenty:) ///Winter pictures- hand made gifts.

Witajcie Kochani!
Dziś dla was dwa świąteczne obrazki. Bardzo lubię połączenie mięty z bielą, zwłaszcza w okresie zimowym.  Obrazki stworzyłam na małych podobraziach. Jako pierwszą warstwę przykleiłam starodawne nuty, następnie nałożyłam mietową farbę Daily Art. W kolejnym kroku użyłam brokatową pastę Daily Art razem z maską. Dzięki temu uzyskałam brokatowy wzór w tle. Następnie dodałam elementy ze sklejki i wszystko przyprószyłam pastą śniegową Daily Art.

Hello Friends!
Today I have for you two small pictures, which I made on small canvas. In the background I used vintage music notes, then I added acrylics by Daily Art. After that, I applied glitter paste by Daily Art together with a stencil. Next step was adding the wooden decorations in the center and at the end I applied a snow paste by Daily Art.







xx
Sylwia (TandiArt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)