niedziela, 1 stycznia 2017

Ulubione kolorki TandiArt/// TandiArt's favourite colours

Witam w Nowym Roku!!!!
Przede wszystkim życzę Wam wspaniałego, kreatywnego 2017 Roku, pełnego nowych możliwości i spełnionych marzeń!!!
Dziś mój pierwszy Noworoczny post i zaczynam ten rok pastelowo:) Przygotowałam dla Was plastikowe ramki, które pomalowałam w moich ulubionych kolorach Daily Art: róż, mięta i cytryna:) Oczywiście nalożyłam najpierw podkład biały Daily Art, a później farby. Całość pokryłam satynowym lakierem. W tle użyłam kawałków papierów a także wydrukowane grafiki- wróżki mojego własnego autorstwa, które dostępne są w moim sklepiku Etsy.

Hello Dear Friends in New Year!!!!
First of all, Happy New Year!!!!! I hope this year will bring you lots of creativity and new ideas!!!
This is my first post this year and I am starting it with pastel colours. I prepared for you simple colorful frames. Firstly I applied the primer by Daily Art, then I painted them with my favourite colours of acrylics by Daily Art. For the backgrounds I used scraps of papers and then I printed out my own digital images- fairies, which you can find in my Etsy shop.





 Użyłąm produkty:
I used following products:
 Zestaw pędzli nylonowych Daily ART, pędzle płaskie nr 4, 8, 12 Lakier do decoupage satynowy Daily ART, 120 ml Podkład biały Daily ART, 100 ml Farba akrylowa Daily ART, 016 Cytrynowa, 50 ml Farba akrylowa Daily ART, 049 Lila róż, 100 mlFarba akrylowa Daily ART, 052 Miętowa, 100 ml 
xx
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)