sobota, 21 kwietnia 2018

Księga Ziemi - postarzone drewniane pudełko z pastą pękającą i tekturkami steampunk


Hej kochani, zrobiłam dziś dla Was, na bazie drewnianej szkatuły książki, tajemniczą księgę, skrytkę na skarby. Przy robieniu zdjęć słoneczko sprzyjało i pozwoliło Mi w 100% pokazać kolory jakich użyłam do jej zrobienia, stąd też wyjątkowo spora ilość zdjęć. Ogromnie chciałam uzyskać taki bardzo hmm energetyczny efekt ,że tak powiem "matki natury" mam nadzieję iż wyszło ;) Efekt oceńcie sami. ;) 












Do przygotowania powyższej księgi użyłam m.in. mgiełek Daily Art, farb akrylowych Daily Art, bitumu Daily Art, białego gesso, past DecoArt i pękającej pasty Stamperii, a także tekturek ze Scrapińca.

Dziękuję gorąco za uwagę. Buziaki ;* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)