poniedziałek, 4 czerwca 2018

Scrapowy notes... - prosty i funkcjonalny, w sam raz na początek przygody ze scrapbookingiem


Witajcie kochani.. Dziś mam dla Was bardzo prosty notes wykonany w technice scrapbookingu. Prosty, choć oczywiście wymaga troszkę wycinania i cierpliwości. Możecie znaleźć w nim 30 karteczek - idealnie na cały miesiąc, wiec równie dobrze może posłużyć nie tylko jako notes ale i kalendarz. Szukałam jakieś fajnej alternatywy dla cudnej kolekcji papierów Prima Marketing, która ma równie niezwykłą różnorodność wzorów i znalazłam! Okładki nie chciałam bogato ozdabiać pozstawiłam na minimalizm  żeby nie przesadzić. Jedyne pierścień łączący kartki ozdobiłam za pomocą przewiązanej wstążki gnieciucha. Poza tym nasz noteso-kalendarz musi być funkcjonalny by łatwo go było wrzucić do torebki nie martwiąc się, że coś się odklei czy odpadnie przez haczące wystające elementy. Zerknijcie jak wyszło. Mam nadzieję ,że Wam się spodoba.








Pozdrawiam cieplutko. Przyjemnego poniedziałku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)