sobota, 1 września 2018

Albumik w fiolecie

Witajcie,

dzisiaj przychodzę do was z czymś bardziej eleganckim i stonowanym, małym albumikiem mieszczącym w sobie wiele pozytywnych cytatów.

Do zrobienia kompozycji na okładce użyłam elementów wyciętych z dodatkowych arkuszy, wyembossowanych złotym pudrem tekturek, oraz własnoręcznie zrobionych kwiatów z foamiranu.


Do jego wykonania użyłam kolekcji Studio75 - Violet love, idealnie skomponowała się z papierem Florida, który pięknie prezentuje się jako baza na kartach albumu.


Na każdej stronie ułożyłam papiery warstwowo oraz wydrukowane na kalce cytaty.


Dodatkowo karty ozdobiłam przy pomocy stempli i pasty nałożonej przez szablony.



Mam nadzieję, że projekt się wam spodobał~

Do wykonania projektu użyłam:

Pozdrawiam i życzę miłego dnia,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)