poniedziałek, 1 października 2018

Zimowa tabliczka

Witajcie!

Wiem, że dopiero co żegnaliśmy lato i witaliśmy jesień, ale dzisiaj chcę pokazać wam już coś zimowego, a mianowicie bardzo prostą mixed mediową tabliczkę z MDF z pełnym gracji jeleniem :)


Tabliczkę pokryłam dwiema warstwami białego gesso, nałożyłam szablon z napisami za pomocą pasty strukturalnej fine texture, a następnie zaczęłam budować kompozycję używając śnieżynek z HDF i świątecznego kształtu ze sklejki - jelonka. Wszystkie elementy przykleiłam na matowe medium żelowe.

Chcąc nadać pracy trochę tekstur nałożyłam na śnieżynki i wokół nich pastę śniegową, udekorowałam jelonka szablonem, dodałam trochę sizalu i na koniec podsypałam wolne przestrzenie kulkami 3D oraz proszkiem.


Kompozycję pokryłam białym gesso, a po wysuszeniu nadałam jej koloru mgiełkami vintage. Użyłam dwóch odcieni niebieskiego oraz czarnego dla nadania pracy "głębi". Na końcu, aby wydobyć detale przetarłam wszystko delikatnie białym gesso za pomocą praktycznie suchego pędzla szczecinowego. No i jako, że to projekt zimowy to nie mogło zabraknąć odrobiny brokatu! ;)



Mam nadzieję, że projekt się wam spodobał i zachęcił was do mediowania :D
Pozdrawiam i życzę wam miłego dnia :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)