sobota, 16 marca 2019

W wielkanocnym klimacie

Dziś mój ostatni wpis tutaj... chciałam serdecznie podziękować za czas tutaj z Wami, 
za szansę którą dostałam i mogłam ten czas wykorzystać na rozwój mojego rękodzieła :)
Dziękuję za wszystkie komentarze, za Wasze bycie ze mną :) do zobaczenia gdzieś w sieci,
na moim blogu a może na jakimś zlocie skrapowo-decoupażowym ;)

Na zakończenie mojej przygody z DT Stonóg przygotowałam chustecznik i zawieszki 
w wielkanocnym klimacie. Wystarczyły drewniane bazy do decoupage, kilka odcieni farb, pasta piaskowa, cudne wzory zarówno z papieru ryżowego i serwetek i... ozdoby gotowe ;)




Na ramki jajek nałożyłam pastę piaskową oraz kilka odcieni farb akrylowych aby nadać im ciekawy
wygląd. Po nałożeniu farby przetarłam ja mokrą chusteczką. 
Ramki są niepowtarzalne i przypominają skorupki jajek.




Do użytego w chusteczniku wzoru bardzo pasowały mi kropki... jak na skorupce kaczego jaja.
Do ich uzyskania użyłam bitumenu rozcieńczonego z wodą i szczeciniastego pędzla.




Ozdoby gotowe :) Wy też myślcie już jak ozdobić Wasze domy na wiosenne święto :)


 Pozdrawiam









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)