środa, 20 listopada 2019

Zimowy lampion z efektem szronu i pastą śniegową


Lampiony są dobre na każdą okazję :) Uwielbiam je wprost, niezależnie czy za oknem zima i śnieg, czy też wokół ciepły, letni wieczór spędzany w altance pod miastem. Przy kąpieli, na kominku, przy wieczornym oglądaniu telewizji! Zawsze stworzą odpowiedni nastrój i sprawią, że będzie przytulniej i cieplej :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam wersję zimową, z szablonem z motywem kamieniczek, choć tak naprawdę każdy motyw będzie dobry - wzór to zupełnie drugorzędna sprawa. Stary szklany lampion nie wyglądał już dobrze, nadałam mu więc nowe życie. Boki pomalowałam półtransparentną farbą Daily Art z efektem szronu, którą można malować powierzchnie szklane bez użycia podkładu. Występuje ona w trzech kolorach, ja zdecydowałam się na biały perłowy (pearl white). Farbę nakładamy pędzlem gąbkowym w małej ilości. Po wysuszeniu nałożyłam śnieg w paście przez szablon i na jeszcze mokry posypałam białym brokatem. Dodałam jeszcze sznurek na górze i kilka gwiazdek. A całość prezentuje się tak:



I zbliżenie na szczegóły:




pozdrawiam!


Ze sklepu Stonogi.pl:

  Szablon do decoupage i scrapbookingu Kamieniczki ST0101  Farba efekt szronu, Daily Art Pasta śniegowa  Brokat biały  https://www.stonogi.pl/3507-large_default/dekory-z-hdf-daily-art-w-pudelku-gwiazdki.jpg


3 komentarze:

  1. Świetny pomysł i piękne wykonanie, oj chyba sobie sprawię taki lampionik, a może nawet komplet ;) Dzięki Kasiu za piękną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Katarzyno
    motyw starych kamienic + światło świecy = rewelacyjny klimat. Zapewne wieczorem gdy to świeca jest głównym źródłem światła można cieszyć oko odpowiedni d la niej ozdobą

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)