sobota, 11 maja 2013

Dekor do zielnika

Dziś kolejny dzień inspiracji z użyciem-farby tablicowej, która w maju jest produktem miesiąca.

W sklepie Stonogi.pl znajdziecie wiele kolorów farby tablicowej. Farba jest świetnym produktem, łatwo się rozprowadza na powierzchni  i jest bardzo wydajna. Polecam, to dzięki niej możecie świetnie ozdobić różne przedmioty i stworzyć rewelacyjne, pomysłowe, a i czasem bardzo przydatne rzeczy.

Chciałam pokazać Wam jak ozdobiłam  Dekory do zielnika
Dekory pomalowałam farbą akrylową białą Daily Art oraz  rewelacyjną farbą do tablic w kolorze czarnym.
Ozdobiłam je płócienną tasiemką w stylu vintage, ornamentem tekturowym oraz perełkami. 
Takie tabliczki nadają się fantastycznie do wbijania w skrzyneczki z ziołami lub doniczki z kwiatami, i oczywiście można wspaniale na nich pisać,




Jedna z moich tabliczek już zadomowiła się w fiołkowej doniczce


Do ozdobienia tabliczek użyłam:

Farba akrylowa Daily ART, White, 120 ml Pędzelek gąbkowy średni, 1 szt. [KR11] Zestaw elementów tekturowych, Romance ornamenty wz 2 (4 szt)[Wycinanka] Farba do tablic, Folk Art Chalkboard Paint, Czarna, 236 ml Tasiemka ozdobna [EOI 2340], 1 mb Dekor do zielnika Bukiecik różyczek, jasnoniebieskie, 10 szt. [SA-002/1-22/2]Samoprzylepne perły dekoracyjne biało - różowe AP100 [Dalprint] Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 g

Serdecznie Was pozdrawiam-Peninia*


1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)