środa, 17 lipca 2013

Karteczka z ptaszkiem...

 Cieplutko Was witam. Dziś chciałam pokazać Wam karteczkę w brązach i turkusach z malutką ptaszyną. Karteczkę wykonałam dla pewnej romantycznej damy, która uwielbia te kolory.
Do jej wykonania użyłam papierów z firmy Prima i KaiserCraft, dodałam retro motyw zdjęcia z kobietą i ozdobiłam ją kwiatem i ptaszyną.




Do wykonania karteczki użyłam produktów:

Papier do scrapbookingu, Divine: Epigram [Prima 950477] Papier do scrapbookingu, On This Day: Mr & Mrs [KC-P1155] Papier do scrapbookingu, Bundle Of Joy: Stroller [KC-P1097]  Klej Magic - tuba 45 g 
Sizzix Big Shot, Maszynka do wycinania i embossingu - PROMOCJA! KURIER GRATIS!Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 2 mm, 400 szt. Farba akrylowa Daily ART, White, 120 ml Samoprzylepne perły dekoracyjne, 66 szt. [GRPE 002] Koronka ecru 1.5 cm, 1 mb [KJ1] Poduszka do stemplowania [Dovecraft], Natural Tusz postarzający Distress Ink, Brushed Corduroy

Cieplutko Was pozdrawiam-Peninia*


1 komentarz:

  1. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)