sobota, 20 lipca 2013

wakacyjna szkatułka

W tym roku postanowiłam się przygotować do wakacji. Juz przed wyjazdem zrobiłam morską szkatułkę na wakacyjne pamiątki. Bazą jest drewniane pudełko - idealne rozmiarem - bez problemu zmieści się na półce a i pomieści bilety wstępu,muszelki, kamyczki i inne drobiazgi które namiętnie zbieram. Wybrałam serwetkę z motywem morskim (wakacje, plaża, morze..) użyłam tez farby kremowej i niebieskiej. dół szkatułki wycieniowałam patynami - niebieską i srebrną a górę wykończyłam srebrnym woskiem.


 w komplecie do szkatułki zrobiłam niewielką bazę albumowo-notesową na wakacyjne zapiski:) karty wykonane są z beermaty oklejonej papierami Piątek Trzynastego z kolekcji uśmiech proszę:) która od niedawna jest dostępna u Nas w sklepie (zarówno internetowo i stacjonarnie)
 jak widać notes mieści się do szkatułki. Mam więc wakacyjny komplet:)
Część z Was już pewnie po urlopach, część przed a niektórzy w trakcie - niezależnie od fazy urlopowej życzę słońca, odpoczynku i dobrej zabawy!
i pamiętajcie o zbieraniu wakacyjnych pamiątek - fajnie jest mieć je w jednym miejscu:)

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)