środa, 4 lipca 2018

Ślubny Exploding Box z Aleją Róż i tekturkami


 Cześć. Dziś będzie bardzo delikatnie ponieważ mam dla Was propozycje na ślubny exploding box. Wybrałam  moim zdaniem idealne dla takiej okazji papiery Studio75 z kolekcji "ALEJA RÓŻ". Nie mogło oczywiście zabraknąć tekturek do scrapbookingu: tortu, gołąbków i kwiatów - mimo iż nie są to róże jak w kolekcji to malutkie sweethearty wpasowały się idealnie. Ślub jak zawsze kojarzy się z bielą i czystością dlatego właśnie postawiłam na klasykę i jedynym akcentem który dodaje pracy odrobinkę wyrazistości są zielone listki. Zrobiłam również miejsce na kasiorkę którą można zawinąć w rurkę i związać delikatną wstążeczką. Całość oczywiście dopełniają tekturki. Zależało mi by w tej pracy były naturalne jak cała reszta. Mam nadzieję ,że taka wersja ślubnego boxa przypadnie Wam do gustu.









Życzę przyjemnego dnia. ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)