środa, 25 lipca 2018

Różany portret - mixedmediowy blejtram z papierem ryżowym i złoceniami

Witajcie!

 Dzisiaj przychodzę do was z czymś troszkę innym, a mianowicie z blejtramem przepełnionym różami.



Jako tło i tak naprawdę fundament pracy użyłam papieru ryżowego Stamperii z pięknym kwiecistym portretem. No, ale żeby nie było tak czysto i schludnie postarzyłam brzegi blejtramu bejcami w dwóch kolorach pozwalając im wsiąknąć delikatnie w papier ryżowy, aby stworzyły efekt zacieków i plam. Następnie dodałam w kilku miejscach pastę pękającą i żeby dodać pracy trochę błysku nałożyłam płatki złota przez szablon.


Mimo to praca wydawała mi się zbyt płaska więc spróbowałam czegoś nowego i uformowałam z masy samoutwardzalnej gałązki i umieściłam na nich kilka różyczek, które powstały przy użyciu foremki silikonowej. Gałązki zafarbowałam bejcą co dało im naprawdę ciekawy wygląd.


Na samym końcu dodałam kilka trybików, które "pordzewiłam" pastami satynowymi, oraz parę metalowych dodatków.


Mam nadzieję, że efekt końcowy się wam spodobał! 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!~ :D
Adrianna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)