piątek, 2 listopada 2018

Niezwykła przesyłka

Witajcie!

Właśnie rozpoczął się listopad więc pewnie coraz intensywniej myślicie o projektach na świąteczne prezenty. Jeśli lubicie takie które nie są zupełnie tradycyjne to mam dzisiaj dla was właśnie taką nietypową pracę :)



Na pokrywce drewnianego pudełka przykleiłam serwetkę z uroczym wzorem świątecznej przesyłki - do tego celu użyłam świetnego do serwetek kleju do decoupage Daily Art, brzegi obkleiłam futerkiem w taśmie (pięknie trzyma się na medium żelowe DailyArt!), a w środku powstało coś bardzo przestrzennego.


Do wykonania tła imitującego nocne niebo użyłam trzech kolorów past satynowych, tapując gąbką i blendując je tak by powstał efekt gradientu od najciemniejszego koloru do najjaśniejszego. Całość pochlapałam białą farbą i posypałam lekko brokatem.

Jelenia i sarnę również pokryłam pastami satynowymi. Ułożyłam kompozycję z choinek, nałożyłam pastę śniegową i gdy była ona jeszcze mokra włożyłam naszych głównych bohaterów i całość posypałam białym brokatem.



Z lewej strony pudełka powtórzyłam efekt nieba i śniegu, a dodatkowo odbiłam napis i dwie śnieżynki z szablonu (również pastą śniegową).



Mam nadzieję, że taka ozdoba wam się spodobała! Jest ona prosta w wykonaniu, a myślę że będzie się bardzo ładnie prezentować na szafce, ponadto będzie bardzo łatwa w wysyłce, ponieważ cała kompozycja schowana jest bezpiecznie w środku pudełka :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)