piątek, 1 lutego 2019

Miłość dodaje skrzydeł - mixed mediowy blejtram z akrylowym sercem

 Witajcie!

Dzisiaj witamy nowy miesiąc - luty, co oznacza, że zbliża się do nas święto miłości czyli walentynki. Właśnie dlatego chciałabym wprowadzić was w ten romantyczny klimat moją nową inspiracją :)
Jest to mixed mediowy blejtram, dużo się na nim dzieje, ale delikatna kolorystyka dodaje mu lekkości. Głównym elementem jest akrylowe serce, delikatnie przemalowane farbą efekt szronu, wewnąrz którego umieściłam różę, a żeby dodać wszystkiemu trochę fantazji dodałam serduszku parę skrzydeł odciśniętych z masy superlekkiej


Tło dla serca stworzyłam za pomocą szablonu i pasty strukturalnej fine texture, przykleiłam kawałek kartonika, a następnie pokryłam go pastą śniegową i podsypałam kulkami i proszkiem 3D. Wszystko to dodało kompozycji dużo tekstur, które są bardzo ważne w pracach mixed mediowych.

Po ułożeniu kompozycji całość popsikałam mgiełkami, a następnie za pomocą szczecinowego pędzelka i gesso wybieliłam, aby kolory stały się delikatniejsze, a wszystkie faktury bardziej uwidocznione.

Na końcu dodałam kilka dodatków takich jak płatki złota, brokat czy czarne chlapnięcia mgiełką. Przyklejając płatki złota pamiętajcie o użyciu specjalnego kleju do złoceń o zwiększonej lepkości.




Mam nadzieję, że moja praca zachęciła was zarówno do stworzenia własnej walentynkowej pracy jak i spróbowania swoich sił w zabawie z mediami!

Pozdrawiam i życzę wam miłego dnia!~ :D

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)