środa, 6 lutego 2019

Złocone serce z dekorem 3D

Ech te ciepłe uczucia płynące z serca :) serca które dobrze może być złocone i z pięknym
motywem piór zamoczonych w metalicznej farbie. Jakoś ostatnio złoto mocno mnie nęci ;)...
zarówno pod postacią szlagmetalu jak i wszelkich metalicznych farb. Kolekcja Daily Art daje
tak niesamowite możliwości ze zapiera dech w piersiach :)



Akrylowe serce pomalowałam od środka czarną farbą, wierzch po posmarowaniu klejem do
złoceń okleiłam szlagmetalem. Aby uzyskać fajne zadziory i kropki spryskałam je solami do złoceń.
W międzyczasie z lekkiej masy odcisnęłam piórka i ptaszka. Stworzyłam z nich kompozycje już
bezpośrednio na serduszku a po wyschnięciu masy pomalowałam je na czarno. Czarne tło daje piękne efekty z metalicznymi farbami. Wybrałam trzy kolory i bezpośrednio na piórkach mieszałam
je małym pędzelkiem. 

Nie sądzicie że wyszło cudnie??




W sklepie znajdziecie:

Klej do złoceńFarba akrylowa czarnaMasa superlekkaFolia do złoceń miedzianaSerce akrylowe


Pozdrawiam










1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)