sobota, 4 sierpnia 2018

Księga przygód... - morska szkatuła z decoupage w rustykalnym stylu

Cześć, moja dzisiejsza inspiracja będzie w zdecydowanie morskim klimacie, a skoro mamy lato to nie mogło byc inaczej. Chciałam stworzyć coś nietypowego w czym bedzie można przechowywać miłe wspomnienia z wakacji jak np. muszelki zebrane na plaży, zdjęcia z fotobudki, bilety wstępu oraz inne niewielkie sentymentalne pamiątki. Ja uwielbiam morze wiec to z nim akurat mam najwięcej wspomnień. Muszę Wam się przyznać ,że przez te upały i chorobę która mnie akurat dopadła robiłam ta księgę kilka dni. Mam ogromną nadzieję ,że taka moja morska inspiracja przypadnie Wam do gustu i zachęci do stworzenia własnych skrytek na wakacyjne skarby nie koniecznie akurat w takim klimacie. ;)


i troszeczkę bliżej ;)






W pracy wykorzystałam:

- pastę strukturalną Fine Texture Daily Art
- bitum żelowy również Daily Art
- podróżnicze tekturki ze Scrapińca
- farbę kredową Daily Art w kolorze ocean grey
- tusze pigmentowe Latarnii Morskiej i Dovecraftu
- serwetkę z morskim motywem kapitana statku
- mgiełkę błyszczącą w kolorze żółtym
Bazą do całości stanowiła drewniana szkatuła książka.


Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Przyjemnego dnia ! ;)


7 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)