niedziela, 12 sierpnia 2018

Oscrapowana drewniana szkatułka na... nadmorskie (wakacyjne) wspomnienia

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do was z inspiracją na szkatułkę mogącą skrywać w sobie wspomnienia z wakacyjnych przygód.


Pudełko podmalowałam farbą kredową vintage jako bazę pod całą pracę. 
Następnie zarówno na przodzie jak i tyle pudełka stworzyłam kolaż używając papierów Mintay Papers z kolekcji Marina.
Wszystkie elementy powycinałam ze specjalnego arkusza z dodatkami, który obecny jest w każdej kolekcji Mintay'a. Takie papiery z dodatkami do wycinania są bardzo pomocne podczas budowania kompozycji na naszej pracy.


Aby nadać okładce trochę więcej przestrzenności użyłam przeźroczystych kaboszonów, kulek 3D i troszkę gazy. Imitację piasku uzyskałam nakładając pastę piaskową i dodatkowo opruszyłam ją brokatem.

W środku drewnianej szkatułki książki zrobiłam mini kolaż, oraz umieściłam nawiązujący do klimatu całości cytat za pomocą żelu do transferów



Na końcu całość przetarłam pastami woskowymi w kilku kolorach i praca gotowa!

Mam nadzieję, że projekt wam się spodobał,

Pozdrawiam i życzę wam miłego dnia :)



1 komentarz:

  1. Bardzo ładne rękodzieła. W obecnych czasach są one w modzie i są coraz więcej warte, dzięki czemu można powiedzieć, że łączymy przyjemne z pożytecznym. A Pani ma talent, który należy rozwijać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)