wtorek, 21 sierpnia 2018

Wakacyjne wspomnienie..


Cześć, koniec wakacji zbliża się nieubłaganie dlatego też stworzyłam ostatnią wakacyjną pamiątkę.. Użyłam do niej myślę, że najlepszej w tym ciepłym okresie egzotycznej kolekcji od Piątku Trzynastego no i oczywiście mediów od Daily Art plus zdjęcie córki z prywatnego zbioru z wczasów nad morzem. Miałam w sumie na ta pracę 3 pomysły zostawić ją jako typową kartkę, doczepić magnes i przystroić lodówkę albo przymocować sznureczek i zawiesić na ścianie w pracowni. Wybrałam tą pierwszą opcje choć myślę, że na lodówce z magnesem pasowałaby super.  Mam nadzieję ,że taka wersja wakacyjnej pamiątki Wam przypadnie do gustu. Zerknijcie.


i troszeczkę bliżej ;) 




Do stworzenia pracy użyłam:










Dziękuję serdecznie i pozdrawiam. ;)


2 komentarze:

  1. Piękna pamiątka z wakacji !!! Świetnie to wyszło !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam przyjemnego dnia :) :)

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :)