czwartek, 14 marca 2013

Bliźniaki

A właściwie bliźniacze kartki zrobione przy okazji urodzin.
Ten stempel jest tak świetny, że musiałam go od razu użyć. Zembossowałam go przeźroczystym pudrem a tło wycieniowałam distressami.Stempel bardzo ładnie się odbija (co przy embossingu jest bardzo ważne) dodatkowo polecam tusz do embossingu distress (jak przy wszystkich distressach - odbija się dokładnie tyle ile powinno - nic się nie rozlewa). Jako tło wybrałam jasny papier bazzil - jasne tło daje zawsze większe możliwości. Do cieniowania użyłam cieniowaczy oraz wspominanych już tuszy distress - w przypadku pierwszej pracy w odcieniach różu i fioletu przy okazji drugiej kartki - zieleni i pomarańczy.

polecam zabawę z cieniowaniem i embossowaniem:)

ami

3 komentarze:

  1. Wspaniałe kartki a stempel rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie musze znow przyjechac i kupic ten stempel.
    Cudowny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!!!

    ta pierwsza stoi u mnie na kominku :* :* :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)