niedziela, 3 marca 2013

Idzie wiosna

Witajcie :)

Coraz cieplej, w powietrzu już czuć wiosnę, czas więc pomyśleć o wiosennej ozdobie. Dziś przygotowałam dla Was potrójną zawieszkę przyozdobioną w ptasią rodzinę, tylko patrzeć za kurczętami ;)


Pierzaste stworzenia pochodzą z różnych serwetek, dlatego też musiałam sama domalować im tło :)


Dodatkowo pod spód dodałam masę 3D, dzięki czemu praca jest lekko przestrzenna.


Całość na koniec przetarłam woskiem postarzającym, tak, aby nadać temu efektu postarzenia.
Ramka pomalowana jest bejcą.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja pierzasta rodzinka :)
Pozdrawiam

Z e-sklepu przydatne będą:

   
     
       
     
  




5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z efektem przestrzennym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne rameczki!!! Jeszcze trochę pooglądam Twoje prace i zarażę się dekupażem :/ A miejsca na dodatkowe przydasie już nie mam :p Cudne, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Niesamowity efekt! Podziwiam i pomysł, i talent. Taka ozdoba idealnie pasowałaby do rustykalnej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe komentarze :)

    vairatka - zarażaj się ;) to fajna zabawa

    Fabryka Spokoju - wprawdzie nie zupełnie mam kuchnię rustykalną, ale ramka zawiśnie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)