środa, 20 marca 2013

Tagi ślubne...

Witam serdecznie. 
Dziś chciałam pokazać Wam dwa ślubne tagi... w pięknych odcieniach, ciepłych szarości z Galerii Papieru
i z delikatną nutką bieli, brązu i mocnego granatu.
Ozdobione motywem starych ślubnych zdjęć, ptaszkami i kwiatami.
Kiedy je wykonywałam cały czas w myślach towarzyszyła 
mi bardzo stara piosenka " W małym kinie..."





Do wykonania tagów użyłam:

  Papier do scrapbookingu 12x12, Aż nastanie świt 06 Zestaw papierów do scrapbookingu, Aż nastanie świt - bloczek 12x12 Samoprzylepne perły dekoracyjne biało - różowe AP100 [Dalprint] Klej Magic - tuba 45 g Bukiecik różyczek, biały, 10 szt. [SA-002-1-17]
  Poduszka do stemplowania [Dovecraft], Cocoa Brown Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 1 mm, 400 szt.Wykrojnik LR0150 - Gałązka [Marianne Design]
Serdecznie pozdrawiam-Peninia

3 komentarze:

  1. Tagi mają wiele uroku.Bardzo podoba mi się pomysł ptaszka na gałązkach,który przygląda się Młodej Parze.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)