piątek, 15 marca 2013

króliczki, serca i nawet kogut :)

 Na pierwszy ogień kartka wielkanocna. Trzy zdjęcia, pierwsze bez lampy, pozostałe z lampą ;) Wykorzystałam jako tło papier Galerii Papieru, ale główną rolę pełni fantastyczny papier w gotowe wytłaczane kropeczki. W ogóle polecam tę kategorię, papiery z tego rodzaju stanowią świetną bazę! Poza papierami użyłam też wycinankowego jajka (mam słabość do ażurowych wzorów) i przesłodkich króliczków, nazywanych również zajączkami. Do wykończenia całości posłużyła mi koronka, sznurek lniany, własnoręcznie wyszydełkowany kwiatek i biały puder do embossingu. Całość sklejona jest nieodzownym klejem Magic i taśmą piankową.




Druga kartka jest w zupełnie innym klimacie ;) Główną rolę grają dwa papiery - Heartbeat Pink Paislee i Love Story Galerii Papieru. Poza tym pianki dystansowe różnego rodzaju, klej Magic, sznurek lniany, glossy accent i przezroczysty puder do embossingu.


A na deser - kogut! Sama baza jest co prawda dostępna jedynie stacjonarnie, ale Wielkopolanki również na bloga zaglądają, może je mój kogucik zainspiruje :) Z obu stron ozdobiony jest serwetką w cudny kwiatowy wzór, którą zarówno przykleiłam, jak i zabezpieczyłam z wierzchu, matowym Modge Podge, po wcześniejszym zagruntowaniu bazy z MDF Gesso i pokryciu cienką warstwą białej farby akrylowej. Z kolei podstawa i brzegi pomalowane są dla kontrastu czerwoną farbą.



pozdrawiam przedweekendowo,
coco.nut

2 komentarze:

  1. Najwspanialszy kogucik ever!
    Na ogół boję się tych stworzeń, bo bywają groźne, a ten jest świetny! :)
    Pozdrawiam,
    Megi

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) A kogucik rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)