wtorek, 15 października 2013

Dziwolonk - blejtram w kolorach jesieni

Witajcie! :)

Dziś mój kolejny gościnny dzień na Stonogowym blogu, na który przygotowałam blejtram w jesiennych barwach, skontrastowanych odrobiną czerni.




































 Zaczęłam od dodania bazie nieco faktury przy użyciu maski, gesso, koronek i fragmentów papieru. następnie podmalowałam ją rozwodnionymi farbami.
Ten piękny napis to kalkomania Kaiserkraft, w których po prostu się zakochałam ;) Są bardzo łatwe w użyciu i dają piękny, wyraźny efekt.











Kolejne warstwy kompozycji tworzyłam głównie przy pomocy papierów Prima Marketing, tasiemek, płóciennych naklejek, podkolorowanych tuszami i mgiełkami i innych dodatków.


Wokół zdjęcia, w przeciwległych rogach, ułożyłam skupiska wyrazistych kolorowe kwiaty, pojedyncze płatki dodałam też między warstwami papieru.


 Jako ciekawy akcent dodałam ozdobną fiolkę, którą wypełniłam złotymi mikrokulkami i czarnym brokatem.


Na koniec w kilku miejscach potraktowałam pracę stemplami do tła i dodałam drobne kryształki, uzupełniając i "rozciągając" całą kompozycję.




Miałam naprawdę wielką frajdę tworząc ten projekt. Początkowo, układając kompozycję jeszcze bez przyklejania, zakryłam nią prawie całą płócienną bazę. Odjęłam więc nieco warstw i "ścieśniłam" całość, aby pozostawić widoczne fragmenty blejtramu. I taka jest moja rada - nie zakrywać całej przestrzeni blejtramu - bo właśnie tę fakturę płótna lubimy przecież w nich najbardziej! :)
Zachęcam więc do zabawy na podobnych bazach
To naprawdę nic strasznego, a efekty są bardzo satysfakcjonujące ;)

Wybór blejtramów w różnych rozmiarach znajdziecie również w Stonogach - o tutaj - KLIK!


A oto lista pozostałych użytych przeze mnie materiałów ze sklepiku Stonogi.pl:










Pozdrawiam i do zobaczenia za kilka dni ;)




5 komentarzy:

  1. Jest fajna, ale jak dla mnie trochę za dużo się tu dzieje. Zdjęcie zwraca na siebie uwagę, ale przeraża mnie ilość warstw, dodatków, kwiatków i innych ozdób, których nie sposób wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny blejtram, zachwyca mnie każdy detal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)