poniedziałek, 28 października 2013

Dziwolonk - mixed-mediowy blejtram

Witam! :)

Dziś już niestety po raz ostatni mam okazję podzielić się z Wami moim projektem w gościnie na Stonogowym blogu. Na zakończenie mojej przygody przygotowałam blejtram, który ma przypominać, żeby robić to, co nas uszczęśliwia.





Tworzenie tła zaczęłam od nałożenia pasty strukturalnej przez kwiatową maskę Crafters Workshop, która po prostu mnie zauroczyła i której ostatnio ciągle używam.




Po wyschnięciu pasty psikałam mgiełkami, które wniknęły w zagłębienia wzoru i nadały całości piękny połysk. Dodałam stemplowanie, taśmę washi, elementy płócienne Primy.

 
W centrum umieściłam podwójną ramkę, podstemplowaną i podkreśloną czarnym i białym pisakiem. Eksponuje ona nożyczki, które są tu takim umownym symbolem wszelkiego rękodzieła.


Podmalowałam je preparatem Perfect Pearls rozcieńczonym wodą, dla metalicznego połysku.



 A że to właśnie praca z papierem daje nam radość, nożyczki dostały skrzyła i koronę :)


Aby wyróżnić wybrane słowa w podpisie, użyłam drewnianych literek, które pomalowałam... lakierem do paznokci :) Uwierzcie, że świetnie się do tego nadaje - zachęcam do prób z elementami drewnianymi i tekturkami.





A to pełna lista użytych przeze mnie materiałów ze sklepiku Stonogi.pl:











Bardzo dziękuję, że zaglądaliście do moich postów, komentowaliście. Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam lub zachęciłam do nowych wyzwań i technik. Mi w każdym razie było bardzo miło podzielić się z Wami tym, co lubię robić- jeszcze raz dziękuję Stonogom za zaproszenie :)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)