poniedziałek, 7 października 2013

Romans serca z czułymi słówkami

I ja miałam niewątpliwą przyjemność zmierzyć się z naszym produktem miesiąca (jeśli ktoś przegapił wpis Penini to zapraszam tu i przypominam, że produktem miesiąca jest to serducho:) )

Gdy tylko wpadły mi w ręce papiery Galerii Papieru z kolekcji Czułe Słówka wiedziałam, że  ten "sweterkowy" będzie moim numerem 1 (co widać na sercu)! Zachwycił mnie również ten z gwiazdkami i ten w kropeczki - najprościej mówiąc cała kolekcja jest niesamowita! Pięknie się ze sobą łączą - jak to zwykle bywa z papierami Galerii Papieru co zdecydowanie ułatwia pracę. Dołożyłam koronki i kwiatki białe i czerwone, pręciki, sznureczek. Dziurka od serduszka pasuje idealnie żeby wykończyć ją nitem. Dołożyłam cytat i same oceńcie efekt!
Drugą stronę serca tez ozdobiłam. Tym razem bez kwiatków - chciałam, żeby była trochę bardziej męska.
Jeszcze zbliżenie na cytat..
Całość zrobiona z zamysłem powieszenia w sypialni pewnej uroczo zakochanej pary:)

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)