czwartek, 24 października 2013

Kwieciście na ślub

Witajcie! Czy u Was jesień jest tak piękna jak u mnie?? Uwielbiam taką!!! Oby jak najdłużej cieszyło nas to słoneczko :)

Dziś mam dla Was kartkę ślubną, w stonowanych kolorach, za to obsypaną kwieciem (w większości własnej roboty). Jedynym życzeniem osoby zamawiającej tę kartkę było umieszczenie ulubionego cytatu Nowożeńców - fragmentu piosenki Richarda Marxa. Dlatego zdecydowałam się na taką kompozycję - cytat w lewym górnym rogu równoważy etykietka w prawym dolnym. A całość łączą kwiaty :)







Do kompletu z kartką wykonałam pudełeczko, ozdobione tymi samymi papierami, wyciętą serwetką i kwiatami.





Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:





Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Nie wiem w jakim mieście tworzysz ale w mieście Łodzi dzisiaj szaro buro i deszczowo - taka niefajna jesień. Karteczka piękna, pierwszy pozytywny impuls dzisiaj ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, to znaczy, ze idzie gorsze :/ bo ja na "dalekim wschodzie"... ;) i jeszcze mam piękne słoneczko :)
    Dziękuję za dobre słowo :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczecin pozdrawia słonecznie i kartka wpasowuje się w naszą pododę piękna kolorystyką :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka cudeńko:), ciekawy pomysł na umieszczenie cytatu piosenki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)