niedziela, 6 października 2013

Serduszko...

 Witam Was bardzo serdecznie. 
Chciałam Was dziś zaprosić do zapoznania się z pazdziernikowym produktem miesiąca, 
a jest nim duże drewniane serduszko oraz do naszych inspiracji i pomysłów jak ozdobić serducha.

Serduszka są wspaniałymi przedmiotami do ozdabiania. Ja swoje pomalowałam białą farbą akrylową i ozdobilam ptaszkowym motywem  - z tradycyjnej serwetki. 
Wyciełam również kwiatuszki z papieru Kaisercraft i przykleiłam na dół serduszka, dodałam kilka perełek i kokardkę z rypsowej tasiemki.




Do wykonania i ozdobienia serca użyłam; 

Serducho duże 12x20cm Farba akrylowa Daily ART, White, 120 ml   Serwetka - Ptaki 3 Pędzelek gąbkowy duży, 1 szt. [KR02]Farba akrylowa Daily ART, Pink, 120 ml Tasiemka rypsowa 10 mm, biała Klej do decoupage Daily ART, matowy, 300 ml   Papier do scrapbookingu, True Romance: Lovestruck [KC-P1210]

Moc uścisków posyłam -Peninia*

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)