niedziela, 13 listopada 2011

kalendarz adwentowy - kurs

Chciałam wam zaproponować samodzielne wykonanie prostego i efektownego kalendarza adwentowego :)

Potrzebne nam będą:
- 12 rolek po papierze toaletowym
- 12 skoordynowanych kolorystycznie (wg uznania) papierów 15x15
- klej (Magic lub taśma dwustronnie klejąca)
- numerki od 1 do 24 (mogą być np. wydrukowane lub stemplowane i wycięte)
- ozdoby

Najpierw musimy sprawdzić, czy wybrany przez nas papier ma odpowiednią grubość - jeśli będzie za cienki, może się nieładnie marszczyć, za gruby z kolei może być trudno przykleić. Ja użyłam papierków Galerii Papieru - moim zdaniem są do tego projektu idealne!


Po przyklejeniu wygląda to mniej więcej tak:


Reszta jest już prosta - sklejamy 12 ruloników, które następnie sklejamy ze sobą i ozdabiamy (dwustronnie!) wg własnych upodobań :)
Nie zapominamy o ponumerowaniu ruloników i wypełnieniu ich "cukierkami"!

A tak wygląda mój kalendarz:


I strona druga:


Mam nadzieję, ze kurs jest przejrzysty, gdyby jednak były jakieś pytania - proszę je zadać w komentarzach, postaram się odpowiedzieć.

No i oczywiście - gdyby ktoś skorzystał z mojego kursu, bardzo proszę się pochwalić!

4 komentarze:

  1. Prościutki do wykonania kalendarz i zabłysnąć inwencją w ozdabianiu można.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten kalendarz i kursik także

    OdpowiedzUsuń
  3. wykorzystam pomysł na zajęciach w świetlicy...ciekawe jak nam wyjdzie..dziękuje za pomysł...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)