sobota, 1 września 2012

kwiatowo

Strona w zeszytowym art journalu. Pokryta najpierw cienką warstwą gesso, na którym przy pomocy takiej ślicznej maski/ szablonu namalowałam kwiaty, a między nie wtarłam odrobinę pasty strukturalnej. Później psiknęłam dwoma kolorami Glimmer Mist, których nadmiar delikatnie zebrałam chusteczką, głównie z kwiatów. Po wyschnięciu - przy użyciu tego samego szablonu - narysowałam kwiaty srebrnym długopisem żelowym. Zdanie wycięte kiedyś, już nie pamiętam nawet z czego, zachowałam, bo mi się podobało, i teraz idealnie pasowało. Nakleiłam oczywiście klejem Magic :)


Całość miała być taka właśnie rozmyta i nieco nierzeczywista. Mam nadzieję, że wam się spodoba i zachęci do własnych eksperymentów!

I polecam uwadze dział z maskami - są naprawdę świetne i można je wykorzystywać na najróżniejsze sposoby!

pozdrawiam,
coco.nut


1 komentarz:

  1. Na maski zasadzam się już od jakiegoś czasu, bo dzięki nim można tworzyć niepowtarzalne efekty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)