sobota, 16 marca 2013

Kolorowe jajka

Wyjątkowo mocno przywołuję wiosnę w tym roku! Zima dała się chyba wszystkim bardzo we znaki, dlatego przynajmniej dom chcę mieć wiosenny i kolorowy :) I z tej potrzeby koloru powstała seria jaj - na tekturowej bazie, z resztek papierów, pełne kolorów i najważniejsze - szybkie i proste w wykonaniu - już zdobią moje okna :)






Bazę na jajka wycięłam z beermaty. Okleiłam papierem, dodałam kilka ścinków i innych resztek papierowych (np. pozostałość po wykrojniku), taśmu washi, fragmenty zielonego papieru czerpanego. Całość podmalowałam bardzo delikatnie w kilku miejscach białą farbą akrylową, troszkę postemplowałam i pochlapałam tuszami. Na koniec wkleiłam od tyłu patyczek i podleiłam go papierem. Dodałam trochę kwiatków, listków itp, przewiązałam wstążeczką - i gotowe :)

Materiały ze sklepu Stonogi.pl:

tekst tekst
tekst tekst tekst


Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)