poniedziałek, 17 czerwca 2013

Transferowa szkatułka

Witajcie,

W ramach pewnego projektu poszukiwałam ciekawych grafik do prac transferowych. 
Gdy znalazłam tą grafikę po prostu nie mogłam się jej oprzeć i od razu wykorzystać. 
Tak więc dziś transfer wydruku laserowego na szkatułkę. Wbrew pozorom transfer jest bardzo prostą i do tego wdzięczną techniką, a największą jego zaletą są możliwości przeniesienia praktycznie wszystkiego :)
Do tego żel do transferu firmy Stamperia świetnie sprawdza się również w wydrukach laserowych prawostronnych, czego przykładem jest ta szkatułka :) 

Moja szkatułka


Przyznacie, że podążanie za marzeniami jest zawsze aktualne :)


Boki szkatułki ozdobiłam wykorzystując stemple akrylowe


Słabo to widać na zdjęciach, ale te załamania to wierzchu to efekt wykorzystania pasty żelowej dającej ciekawą strukturę jako wykończenie i nie trzeba już go lakierować. 


Życzę Wam, byście zawsze podążali za marzeniami :)

Z e-sklepu wykorzystałam:
    
  
 






1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)