piątek, 19 grudnia 2014

Puszka decoupage ...


... na pierniczki, zimową herbatkę, cynamonową kawę - na co kto chce :) Miałam puszkę wątpliwej urody kupioną za kilka złotych na wyprzedaży, postanowiłam odmienić jej oblicze. Główna część to klasyczny decoupage z użyciem papieru ryżowego, na pokrywce dodałam ornament z użyciem pasty strukturalnej i szablonu. Chciałam, aby puszka wyglądała na starą, do pokrywki i podstawy użyłam farb metalicznych w kilku kolorach, nakładając je nieregularnie gąbką, tak aby wyglądała na troszkę "zaśniedziałą". Przydał się tez podkład w kolorze ceglanym - nie musiałam się martwić, że farby nie jest całkowicie kryjąca i nakładać wielu warstw. Na koniec coś, bez czego nie mogę się obejść - patyna olejna, potem lakier, tym razem błyszczący.






Pogoda nas nie rozpieszcza zimową aurą, ale widać, nie trzeba wiele aby na świątecznym stole stworzyć zimowy klimat :) Pozdrawiam Was serdecznie

trodrobiazgi.blogspot.com/


wykorzystane produkty:

  Zestaw farb metalicznych z podkładami Daily ART, 6x25 ml   Farba akrylowa Daily ART, 008 Kość słoniowa, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 006 Niebieskoszara, 100 ml     Pasta strukturalna antyczna Daily ART, 100 ml.   Szpatułka metalowa, Metal Palette Knife Long Tapered  Klej do decoupage Daily ART, matowy, 120 ml   Patyna do cieniowania, Decorfin Antique Brown, 50 ml      Lakier do decoupage błyszczący Daily ART, 300 ml  

zajrzyjcie też do działu SZABLONY


.

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)