poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Złota rocznica - kartka w pudełku

Wraz z nadchodzącym okresem zwiększonej ilości ślubów nadchodzi także czas ich rocznic. Na pięknej, bo 50 już rocznicy miałam przyjemność bawić się w miniony weekend.

Z tej okazji wykonałam złotą kartkę w pudełku. Była to idealna okazja do wykorzystania nowych, craftowych papierów ze złotymi akcentami firmy Bazzill!



Wycinankowe Gołąbki z kolekcji Finezja idealnie pasują do tematów ślubnych i miłosnych, a cieniowane papierowe kwiaty przyozdobione złotymi pręcikami, dobrze komponują się z nowymi Bazzillami.





Brzegi zwykłego, złotego papieru oraz elementy wycinanki przybrudziłam tuszami Distress.


Zastanawiałam się również nad jakimś tekstem na moja kartkę, już byłam gotowa wydrukować jakiś cytat, ale ostatecznie udało mi się znaleźć fragment książki, który idealnie pasował do Jubilatów.

Pozdrawiam Was ciepło :) !!!
Qukulka

Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

   
   
    





2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)