piątek, 6 maja 2016

Carpe diem, czyli tablica magnetyczna po mojemu

Często tak mam, że kupuję coś od razu z myślą,
 jak to potem w domu przerobić po swojemu.
Tak było z tym magnetycznym blejtramem, który kupiłam w jednej ze spożywczych sieciówek.
Blejtram zagruntowałam czarnym gesso, ozdobiłam brzegi,
a następnie pocięłam papiery z kolekcji Simple Stories: Carpe Diem.
Na pierwszym zdjęciu poniżej pokazałam wszystkie elementy, które podkleiłam taśmą magnetyczną i w ten sposób stały się magnesami.
Z arkuszy z kartami do jurnalingu powycinałam fragmenty, które zawisną na mojej tablicy.
I w ten sposób, każdego dnia moja tablica będzie wyglądała inaczej, a zawisną też na niej moje notatki lub przypominacze.












Ze sklepu użyłam:

Papier do scrapbookingu, Carpe Diem: 3x4 Journaling Cards [Simple Stories] Papier do scrapbookingu, Carpe Diem: Brand New Day [Simple Stories] Papier do scrapbookingu, Carpe Diem: 4x4 & 4x6 Vertical Journaling Cards [Simple Stories] Papier do scrapbookingu, Carpe Diem: Total Chaos [Simple Stories]
Gesso czarne, DecoArt Media Gesso, Black, 118 ml [DMM19] Perełki w płynie Daily ART, złote, 25 ml Długopis żelowy K118 Hybrid Gel Grid, 0.8 mm, biały Zestaw naklejek, Amy Tan Rise & Shine Stickers, Phrase [370035]
Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Ivory Opal, 100 szt. [GRKR-033] Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 g Szpatułka romb [K3T02/S] Kaboszony szklane, średnica 20 mm, 5 szt.

Pozdrawiam i wszystkiego twórczego życzę!

2 komentarze:

  1. Pięknie wyszło i do tego jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa!!! bedę czatowac na taką w sklepie i zrobie dla córki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)