poniedziałek, 20 lutego 2017

Kartki witrażowe

Witrażowe, bo z najnowszej kolekcji Galerii Papieru: Zaginione witraże.
I to aż pięć kartek od razu, praktycznie zrobiły się same ;)
Genialny pomysł, żeby na papierze 30x30 cm umieścić całą masę elementów do własnoręcznego wycinania! Wielki plus dla producenta!!!
Kolekcja jest bardzo kolorowa i wzorzysta, ale ja wykonałam z niej kartki niemalże w stylu clean&simple, bo na tło postanowiłam użyć po prostu białego kartonu.
Na dwóch kartkach znalazły się metalowe zawieszki ScrapBerry's, których spory wybór znajdziecie w sklepie. Obejrzyjcie też tasiemki Dovecraft Creative Ribbons -
bardzo kolorowe, dlatego świetnie pasowały mi do tych kartek.
Pereki w płynie to Daily Art - zielone i moje ulubione błyszczące białe.











Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

Papier do scrapbookingu 12x12, Zaginione witraże - dodatki Zestaw papierów do scrapbookingu, Zaginione witraże - bloczek 12x12" Pasek dodatków - Zaginione Witraże, Listki 01 [GP] Pasek dodatków - Zaginione Witraże, Listki 02 [GP] Pasek dodatków - Zaginione Witraże, Listki 03 [GP]  Zestaw naklejek, DIY Shop 3 Wordfetti Stickers, Gold Foil [370867] Karton do scrapbookingu 25x25 cm, 300 gram, biały, 1 arkusz [S75]
Zestaw kart i kopert A6, białe, 10 szt. Kryształki i perły samoprzylepne, Lemon Drop, 120 szt. [GRKP-007] Tasiemka Dovecraft Creative Ribbons - żółta z sercami (szpulka 2 m) Tasiemka Dovecraft Creative Ribbons - zielona With Love (szpulka 2 m)
Perełki w płynie Daily ART, błyszczące białe, 25 ml Konturówka do reliefów Daily ART, złota Perełki w płynie Daily ART, błyszczące zielone, 25 ml  Metalowe zawieszki ScrapBerry's, Fairy Tale 2 4 szt. [SCB25002025]
Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 g Pianka dystansowa 3D Lemoncraft, kostki 12x12 3 mm, 120 szt. KK03 Pianka dystansowa w rolce, samoprzylepna, 1 mm [5006]


Pozdrawiam!
Radosnego tworzenia Wam życzę!

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)