wtorek, 5 grudnia 2017

Świąteczny decoupage na podobraziu - zimowy widoczek

Takie zimowe widoki sprawiają, że od razu cieplej się robi człowiekowi na sercu. Bardzo lubię ostatnio tworzyć na podobraziach, więc nie mogło zabraknąć wersji świątecznej.


Najpierw przez maskę nałożyłam pastę strukturalną. Następnie, wybrany motyw świąteczno-zimowy z serwetki przykleiłam klejem do deocupage. Po wysuszeniu domalowałam tło. Boki blejtramu zawoskowałam pastą woskową.

 Na dole wioski dołożyłam białą  pastę pękającą i napis ze sklejki.

 Elementy tekturowe połączyłam ze sznurkiem, szyszką i tasiemkami.

 Cekiny, brokat, perełki w płynie przeźroczyste, wszystko to dopełniło całości.


Dodatkowo w pracy wykorzystałam:
- pastę pękającą DecoArt
- świąteczne tekturki ze Scrapińca
- białe pomponiki na taśmie (w sklepie szukajcie ich w kategorii dodatków pasmanteryjnych)
 

całusy przesyłam



ps. Czy wiecie, że w tym roku nasza firma obchodzi 10-lecie???



2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)