środa, 7 lutego 2018

Ty & Ja - księżycowe pudełko decoupage dla dużego chłopca


Witajcie :)

dziś mój debiut tu na blogu, więc kilka słów o mnie na początek.
Pochodzę z centralnej Polski i to tu w mojej małej pracowni zajmuję się głównie decoupage.
To pasja, która co prawda nie jest ze mną od zawsze ale wiem już na pewno, że na zawsze 
pozostanie :) uwielbiam pracę z drewnem - jego zapach zawsze wywołuje u mnie entuzjazm
i chęć działania. Uwielbiam klasyczne decu, dlatego kolekcja papierów, serwetek oraz mediów
do zdobienia powiększa się u mnie z dnia na dzień ;) Jeśli ciekawi Was co u mnie powstaje
(poza inspiracjami tutaj) to zapraszam na mojego bloga -> klik, a teraz spójrzcie co
przygotowałam dla Was tutaj :)

Nie wiem jak u Was, ale ja przeważnie mam problem z "męskimi" prezentami... podpatruję,
kombinuję ale tym razem motywacją dla mnie była cudna serwetka z motywem chłopca łapiącego księżyc. Pudełeczko powstało z myślą o moim mężczyźnie, bo w końcu lutowe miłe święto dotyczy
obu zainteresowanych stron ;) grafiką, kolorystyką i dodatkami spróbowałam wpasować
się w męski gust i mam nadzieję że choć trochę się to udało :) Jako bazę wybrałam kwadratowe i płaskie pudełko z surowego drewna. Praca przy pudełeczku nie jest zbyt skomplikowana a cudne farby akrylowe od Daily ART z pewnością ją ułatwią, więc zachęcam do spróbowania we własnym zakresie :) najbliższy weekend może przynieść piękny, własnoręcznie wykonany prezent na Walentynki...


 

Pozdrawiam serdecznie :)




















W trakcie pracy ze sklepowej półki sięgnęłam również po:



Lakier satynowy do decoupage  Bitum żelowy Daily ArtKlej do decoupage Daily Art








3 komentarze:

  1. Prześliczna, bardzo nastrojowa praca. Serwetka cudowna, już chce ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, no i zapraszam do sklepu na zakupy :) pozdrawiam Beata

      Usuń
  2. Piękna!!! I śliczna serwetka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)